الرئيسيةعمرىمجلةبحـثالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» دخول
الخميس يناير 28, 2016 11:02 am من طرف الشبح

» اعتــــــــــــــرف..
الخميس يناير 28, 2016 10:59 am من طرف الشبح

» رمضان كريم
الإثنين يونيو 15, 2015 6:27 am من طرف كرم احمد

» بمناسبة رمضان كولكشن نغمات وادعيه دينيه واسلاميه
الإثنين يونيو 15, 2015 6:20 am من طرف كرم احمد

» تعبيرات اطفال
الإثنين يونيو 15, 2015 6:10 am من طرف كرم احمد

» برامج لازالة auto run من الفلاشات والجهاز
الخميس مارس 05, 2015 6:09 pm من طرف الشبح

» ماذا تتمنى فى حياتك ؟
الثلاثاء يوليو 23, 2013 6:06 am من طرف الشبح

» مفاجأة اليوم فلوس وتوكنات فى العاب الفيس والاكثر شهره top eleven
الثلاثاء يوليو 23, 2013 5:39 am من طرف الشبح

» تحديث file exe pes 2013 v1.4
الثلاثاء مايو 14, 2013 11:25 am من طرف الشبح

» سيارة BMW للبيع
السبت مارس 23, 2013 8:07 pm من طرف الشبح

» صور الجن التى رعبت قلوب الملايين حول العالم .. مفاجاءه
الخميس فبراير 28, 2013 7:09 pm من طرف الشبح

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الشبح
 
ليالي
 
بطله ذاتها
 
Qeen of mourning
 
حبيبة
 
منبع الاحساس
 
spider
 
Asi
 
سندريلا
 
كرم احمد
 


شاطر | 
 

 جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الجمعة فبراير 26, 2010 8:28 pm

ازيكو يارب تكونو بخير يارب
اول موضوع ليا ف منتدانا الجديد يارب يعجبكم وينال رضاكم
النهاردة حتكلم علي موضوع قاسي شوية وهوة جرح الحبيب شيء صعب قوي انك
تنجرح من الي بتحبه سواء بالكلمة او تصرف او اي حاجة تجرح مشاعره حتي لو
جرح صغنون الواحد بيشوف في الي بيحبه ملاك اللي مافيش زية في الدنيا ويوم
لما يتجرح منه بيحس ان الدنيا كلها اتهدت وان خلاص الحياه حتقف & دة
كلام بجد واحاسيس بجد بيحسها المجروح بس في الحقيقة هى مش نهاية الكون ولا
حاجة بالعكس علي راي المثل الضربه الي ماتموتش بتقوي يعني ممكن ناخد من
الجرح دة درس لينا طبعا انا مش حقول نتخطي مرحلة الالم لان دة صعب شويه بس
ممكن نقصر مدتها يعني بدال ماتبقي 10 سنين ممكن تبقي 5 بس ههههههههه انا
بهزر بس بجد لازم نفوق من الجرح دة علشان مايفوتش كتير من عمرنا في
هباء ويضيع عمرنا بادينا وبعدين كمان مش اي حاجة تحصل تبقي
جرح يعني بلاش نتلكك لبعض من الاخر علشان الجرح دة كلمة كبيرة ممكن صحيح
تنجم عن فعل صغير جدا بس اسمة جرح في الاخر وممكن تكون حاجة كبيرة بس مش
جرح عموما نظرة الحبيبين لأي حاجة تحصل بينهم غير نظرة الناس للحاجة دي
ودة طبعا شيء معروف جدا.المهم نرجع لموضوع جرح الحبيب وازاي نفوق منه
عموما بعد الجرح وبعد الالم لازم نعرف كويس ان هوة مايستاهلش الحب دة وان
كويس انه ظهر لينا علشان مانفضلش ماخدوعين فية اطول فترة ممكنة كمان اكيد
في حب اكبر مستنينا واكيد في حياة احسن مستنيانا يعني مانعتبرش ان الحب دة
نهايه العالم لا يمكن الحياه الي حتكون بعده اكيد احسن من اللي كانت قبلة
وبعدين علشان الانسان يبقي عنده خبرة جيدة اكيد دة مش بالساهل يعني ياما
حيشوف وياما حيتجرح وياما حيجرح بس ياريت محدش يكون قصدة يجرح حبيبه وطبعا
مش اي جرح ممكن نسيب اللي بنحبهم علية لان ممكن يكون جرح غير مقصود يعني
لازم نلتمس 
الاعزارلغاية ماتثبت وجود النية
بالجرح ههههههههه اه والله بتكلم بجد علشان مانظلمش نفسنا قبل اي حاجة
.يارب ماكنش برخم عليكو ويا ريت بجد الي يقرا الموضوع للاخر يسيب رأية او
اي موضوع يحب اتكلم فية
[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider
مشرف
مشرف
avatar

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 771


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الجمعة فبراير 26, 2010 11:43 pm

عندك حق فعلان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الشبح
.....
.....
avatar

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 1713


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   السبت فبراير 27, 2010 6:56 am

انتى تعانين من جرح الاحبـــــاب

يأتى الليـــــــل تدمع عينك وتبكين تحاولي أن تخفي شعور قلبك المنصاب

حاسس بهمومك لو ماعنها تحكيـــــن تكفي العين ويكفي دمعها المنساب

اعرف انكى تعانين من جرح أحباب قلبي وغدر الصاحب الكـــذاب

ان تعبتى متلاقى من يخفف عنك وان غبتى يفقدكى قليل الأصحــــاب

في وجهي ينقال أجمل الكــلام ومن ورايا يوصلني طعن الأقـــراب

لكــن خذيها مني يانفسي نصيحة توقعي الجـــــرح من غير الأغـــراب

مش بس الغريب يطعن قلبك المسكيـــن حتى القريب يقسى بلى أسبــــاب

ادري والله يانفسي انــــــــــك تعانين لكن اصبري واعملي لاحبابك حساب






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://3omry.googoolz.com
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   السبت فبراير 27, 2010 1:12 pm


spider
تسلم لمرورك ونورت التوبيك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   السبت فبراير 27, 2010 1:14 pm

اعرف انكى تعانين من جرح أحباب قلبي وغدر الصاحب الكـــذاب
تسلم يا اعظم اخ والف الف مبروك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الشبح
.....
.....
avatar

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 1713


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   السبت فبراير 27, 2010 3:27 pm

الله يبارك فيكى يا احسن اخت

يارب ما يفرقنا ابداً


:flower:






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://3omry.googoolz.com
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الأحد فبراير 28, 2010 11:31 am


يارب يا حبيب اختك
ويدوام بنا الخير والحب والاحترام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider
مشرف
مشرف
avatar

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 771


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الأحد فبراير 28, 2010 1:48 pm

يا رب تدوم دايما المحبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Qeen of mourning
نائبه
نائبه
avatar

Egypt
انثى عدد المساهمات : 957

Location : http://3omry.googoolz.com

مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الأحد فبراير 28, 2010 2:55 pm

تسلم الايادي يا رومتي
ومنوررررررررره منتداكي
ملكة الاحزان







أنـــثى.. ومن سقط من قلبي
لن أنحني له أبداً..!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الأحد مارس 07, 2010 10:28 pm


تسلمى ويسلم مرورك ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider
مشرف
مشرف
avatar

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 771


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الأحد مارس 07, 2010 10:33 pm

روما عامله اه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Asi
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى عدد المساهمات : 683


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الجمعة مارس 26, 2010 10:28 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الإثنين أبريل 19, 2010 7:24 pm

انا كويسه
انت فين وحشتى يا راجل



Asi منوره التوبيك تسلمى لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرفه
مشرفه
avatar

Egypt
انثى عدد المساهمات : 654


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الإثنين أبريل 19, 2010 8:26 pm

عندك حق اصعب واالم شئ هو حرج الحبيب انا الحمد لله مجربتش الجرح دا بس اتمني ان ممرش بية ولا اعرف يعني جرح

بجد موضوع جميل تسلمي






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الإثنين أبريل 19, 2010 10:14 pm

يارب يا حبيبتى لان اصعب الجرووووووووووووووووح
جرح الحبيب لحبيبته
تسلمى من اى جرح يا سندريلا المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرفه
مشرفه
avatar

Egypt
انثى عدد المساهمات : 654


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الثلاثاء أبريل 20, 2010 7:21 am

ربنا يخليكي ويارب محدش يجربة ابدا






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى   الثلاثاء أبريل 20, 2010 11:00 am

الله ما اااااااااااااامين يارب العالمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
جرح الحبيب للحبيب موضوع مؤلم للغايه ومهم تعالى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: عمرى :: بــــــــــــــــــــحبك-
انتقل الى: